11 Nisan 2015 Cumartesi

ARAF (Tara Hudson) Yorumu

Sadece kapağını beğendiğim için aldığım, ama iyi ki de aldığım bir kitap yorumuyla karşınızdayım! :D

Araf kendi sözümle "hayaletli" bir kitap ve ben hayalet konulu hiç kitap okumamış biri olarak sıkılacağımdan korkmuyor değildim...Ama bu kitapta sıkılmak? NO BITCH


Amelia 18. yaş gününde köprüde boğularak ölen ana karakterimiz, fakat ölümünden önceki hayatını hatırlamadığından nasıl öldüğünü de hatırlamıyor.Kabus olarak adlandırdığı anlarda olduğu yerden uyandığında kendini boğulduğu sularda bulup o anları tekrar yaşıyor ve bir gün bir farklılık oluyor.Biriyle beraber boğuluyor, Joshua.

Kitabın genel konusu bu ama ben biraz daha bahsetmek istiyorum.Kız hayalet çocuk capcanlı, hatta kabaca hayalet avcısı kahin kökeninden geliyor.Sadece bu durum da değil, Amelia'yı öteki tarafta yardımcısı olarak kullanmak isteyen bir Eli'ımız var.Amelia Joshua'yı güvende tutmak isterken, başındaki dertlerle ilgileniyor ve aynı zamanda önceki hayatını araştırıyorlar.


Daha önce bu tarz bir kitap okumadığımdan mıdır bilmem, kitabın konusunu, anlatımını çok beğendim.Amelia karakterini çok sevdim, bana biraz Corpse Bride'daki Emily'i hatırlattı.Konu açısından değil, ölümünü nasıl kabullenişi açısından.Ayrıca Joshua...Şu ana kadar okuduğum kitaplardaki erkek karakterlerden baya farklıydı bence.Başlarda beni rahatsız ediyordu kendisi çünkü meraklı veletin tekiydi, ama daha sonra onu da çok sevdim.

Kitabın son 100 sayfası falan öyle bir okunuyor ki...İkinci kitap hemen kargodan gelse de başlasam diyorum.Her şey ortada bırakılmış gibiydi resmen.Kafayı yemiş durumdayım:D

Amelia için hala içimde kırık bir yerler var, söylemeyeceğim ama öyle bir trajedi ki nasıl öldüğünü merak ederken kafayı yiyorsunuz ve ben kesinlikle tahmin etmemiştim böyle bir şeyi.Meraklandınız mı? GİDİP KİTABI ALIN ARKADAŞLAR...

Genel olarak çok sevdiğim, ama bazı yerlerde sıkıldığım da bir kitaptı.Ama baskı olsun, çeviri olsun, ve diğer şeyler olsun harika bir kitap, bu yüzden kesinlikle önermekteyiiim:3


Bu resmi fotoğrafçılık ödevim için çekmiştim ama bu güzelliği görün diye biraz düzenleyip koyayım dedim, bayılmadım demeyin, YALAN.

0 yorum:

Yorum Gönder