8 Mart 2015 Pazar

GÖZLERİNDEKİ CANAVAR (J.M Darhower) Yorumu


Yine güzel mi güzel bir kitap okudum*gözlüklü emoji*

Öncelikle belirteyim, bu kitapla ilgili hiçbir kötü yoruma katılmıyorum.Çok atarlı olacak belki ama cidden böyle saçma düşünceleri kitabı okumadan bile anlayabilirsiniz.Bu yüzden bu konuyu uzatmaya gerek yok herhalde?

Ignazio Vitale acayip şekil bir adam ya.Sanırım Vitale başka şekilde tarif edilemez benim için.Yine böyle aşık olunacak bir tiple karşı karşıyayız...
Kız kararkter Karissa ise beni sinir etti cidden.Kızın ne hissettiği belli değil.Ama şöyle diyeyim, Naz'in ne hissettiği de belli değil ama adam Vitale yani...

Kitabın konusunu pek anlatamayacağım çünkü sırlarla dolu bir kitap bu, anlatırken spoiler vermekten acayip korkuyorum:D Bu yüzden sadece kitap hakkında düşüncelerimi yazacağım.

Karissa'nın Naz'e karşı hissettiği kararsızlık benim hoşuma gitti aslında.(Yukarıda deli olduğunu söyledi...)Fakat o "neden ben?" olayını bu kitapta da sevmedim.Cidden bu tarz şeyler söyleyen kızların acayip saçma olduğunu düşünüyorum ben ama yine de kız karakter bana öyle acayip derecede gıcıklık getirmedi.Buna kendim bile şaşırdım,çünkü bu tarz kitaplarda kız her zaman aptal oluyor.

Naz'in sırları...Ah ah.Kitap boyunca o "bomba" kısmı bekledim yemin ederim.Arkadaşıma soruyorum, "Bu adamın işi ne?" "Ne zaman öğreneceğiz yahu?" "EKŞIN İSTİYORUM" diye kız spoiler vermeyeceğim diye triplere girdi, ben ayrı triplere girdim.

Doğrusunu söylemek gerekirse kitap son sayfalarda patlıyor.Ben başlarda sıkılmıştım, ortalarda sardı ve sona kadar güzeldi.fakat ben sonlardaki gerçekleri öğrendiğimde öyle pek de şaşırmadım nedense...Sanırım kitaptan beklentim o kadar çoktu ki daha farklı şeyler bekliyordum.Ve şunu da söyleyeyim; arkadaşıma olayları tahmin ederken "Adam kızın babası mıymış?" bile dedim...

Kısacası çok güzel bir kitaptı.Yok  adam kızı öldürüyormuş, yok aralarında yirmi yaş fark varmış falan bence bu yorumlar hep dikkat çekmek için.Bunlar kurgu, yazar belli ki farklılık yaratmak istemiş ve bence yarattı da.Kitap normal yetişkin kitaplardan daha farklıydı ve benim sevme nedenlerimden ilki de bu.

Ayrıca ayraç,çeviri, baskı falan kusursuzdu bence.Yabancı Yayınları yine bir artı aldı benden.Kaçıncı bu yahu?

                              Puanım;



 Fazlalık ayraçlarla her zamanki gibi kitaplığımı süslemiş bulunuyorum jgkflds


5 yorum:

  1. okuma listeme eklendi dskskgs

    YanıtlaSil
  2. "Adam kızın babası mıymış?" ahahahh Ben de düşündüm bunu :D Cidden güzel kitap, ilgi çekmek için - yada okuduklarını anlamadıkları için- karşıt görüşte yazdıklarını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kitaba başlamadan önce , kötü yorumları okurken ağır bir spoiler yedim. Beğenmeyenlerin nedenlerini çoook merak etmiştim ama şimdi keşke okumasaydım diyorum. Kitabın sonunu zaten bildiğim için heyecanlı heyecanlı okuyamadım. Yine de sayfalar akıp gitti...Kötü yorumlara aldırmadan herkesin okumasını gerektiğini düşünüyorum -tabi mutlaka okuyan reşit olmalı- :D

    YanıtlaSil